Назад

Умови повернення коштів

  1. Загальні положення

1.1. Повернення коштів за придбані квитки на захід «ЛУН Conference 2025» здійснюється лише у випадку повного скасування заходу з ініціативи Організатора.

1.2. Усі інші випадки (включно з неявкою Учасника на захід, особистими обставинами, змінами у програмі тощо) не є підставою для повернення коштів.

  1. Порядок повернення коштів у разі скасування заходу

2.1. У разі повного скасування заходу Організатор публічно інформує про це через офіційні канали (електронна пошта, сайт, сторінки в соціальних мережах тощо).

2.2. Для ініціювання повернення коштів Учасник повинен надіслати запит на адресу novo@lun.ua із зазначенням наступної інформації:

  • ПІБ, вказане при купівлі квитка;
  • номер замовлення або інші підтверджувальні дані;
  • реквізити для повернення (якщо платіж був здійснений не карткою);
  • короткий опис запиту.

2.3. Запит на повернення повинен бути надісланий не пізніше ніж протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту офіційного повідомлення про скасування заходу.

  1. Строки та спосіб повернення

3.1. Повернення коштів здійснюється на той самий рахунок або платіжний засіб, з якого була здійснена оплата, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання повного запиту.

3.2. У разі технічної неможливості автоматичного повернення коштів Організатор може запросити додаткові реквізити для переказу.

3.3. Комісії платіжних систем (зокрема Wayforpay), якщо вони були утримані при здійсненні платежу, не повертаються, відповідно до політик цих сервісів.

  1. Інші умови

4.1. У разі перенесення заходу придбані квитки залишаються дійсними на нову дату.4.2. Учасник, який не має можливості бути присутнім у нову дату, може звернутися з індивідуальним запитом на novo@lun.ua. Такі звернення розглядаються Організатором у кожному конкретному випадку.